NATURALESA
El descobriment d’una realitat que es desenvolupa des de si mateixa i per a si mateixa, com el canvi de les estacions, la caiguda de les fulles o els batecs del nostre cor. La naturalesa té els seus propis ritmes i lleis.
LLEI
S'oposa en cert sentit a la natura ja que aquestes lleis són aquelles prescripcions que fan els homes per organitzar la via col.letiva, i`per tant, depèn de les opinions dels mortals. La natura determina la nostra realitat.
TÈCNICA
És l'art de modificar o produir allò que és real.
CIUTAT
És una altra forma de realitat on es desenvolupa la vida dels homes i on es teixeixen relacions dels ésssers humans que conviuen en aquest espai físic. En defitiva, la ciutat és una empresa col.lectiva, en qué l'impuls essecia és la convivència.
LLENGUATGE, RAÓ, PENSAMENT
La importància de la comunicació segueix amb la idea de la societat democràtica que constitueix el fonament de la societat democràtica fins i tot els valors en que estem establerts al discultir-los i reconstruir-los per mitjà del diàleg i l aconfrontació d'opinions
Al logos, en principi, el sentim però no el veiem i es troba en la nostra consciènica personal.
Els sofistes descobreixen que la vida humana es desenvolupa en funció de la paraula; en funció d'alló que manifestem o ocultem.
Al logos, en principi, el sentim però no el veiem i es troba en la nostra consciènica personal.
Els sofistes descobreixen que la vida humana es desenvolupa en funció de la paraula; en funció d'alló que manifestem o ocultem.
EDUCACIÓ
L’educació és una qüestió de llenguatge i és a través de la comunicació entre els éssers humans com el llenguatge incideix en la ment i en el centre mateix de la individualitat.
VERITAT
L’educació és, doncs, una qüestió de llenguatge i és a través de la comunicació entre els éssers humans com el llenguatge incideix en la ment i en el centre mateix de la individualitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario